سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما وخداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

شهید احمدیان


بسم رب الشهدا و الصدیقین

وصیت نامه  دانشجوی شهید مسعود احمدیان
بخش آخر

...

ای عزیزانم از باند بازی و گروه سازی جلوگیری کنید چرا ما باید اینقدر از همدیگر بیگانه شده باشیم که من برای گفتن حرف هایم حاشیه کاغذ را به این کار اختصاص دهم به هر حال می خواستم بدانید هیچکدم از مسئولیت هایی که به عهده گرفتم کاری جز افزودن بر مسئولیتم نبود و پذیرفتن هر مسئولیتی فقط به واسطه این بود که اگر کاری از دستم بر می آید که بتوانم انجام دهم ، انجام بدهم و الا خدا را شاهد می گیریم که در مورد کارهایی که کردم هرگز منظورم نبود که نفسم را اغنا کنم و اگر احیانا از چیزی یا از دست کسی ناراحت می شدم به خاطر دلسوزی بود و اگر کسی را از دست خودم ناراحت نمودم از صمیم قلب عذر خواهی می کنم و تقاضا دارم که اگر کینه ای از دست اینجانب در دل کسی است مرا ببخشید و حلال کنید زیرا پاسخگوئی به حق الناس در فردای قیامت امری بسیار سنگین خواهد بود .

مطلب بعدی در مورد آینده بسیج است. ای دوستان من، وظیفه شما حفظ سنگر است در دوجبهه، یکی خط مقدم مبارزه با ضد انقلاب و دشمن در شهرها و دیگری در پشت خاکریزهای دشمن در خط مقدم مبارزه با دشمنان خارجی و استکبار جهانی. برادران چیزی که همیشه رنجم می داد بی تفارتی شما در قبال مسئولیتی بود که در جامعه داشتید شما وظیفه دارید که به بالاترین سطح فکری، چه از نظر درسی و چه از نظر مسائل مذهبی برسید. شما وظیفه دارید که خودتان را فدای جمهوری اسلامی نمائید، فکر نکنید فدا شدن به این است که انسان در جبهه شهید شود؛ این یک نوع فدا شدن است، فدا شدن مهمتر آن است که انسان تا آن جا که توان دارد رشد پیدا کند، درس بخواند و تخصص پیدا کند تا فردا به داد این جمهوری برسد همیشه که جنگ وجود ندارد بالاخره تمام می شود و یکسری می مانند، حال ما باید پیش خودمان بگوئیم که درس را می خواهیم چه کنیم! ، معلومات را می خواهیم چه کنیم! ، تخصص را می خواهیم چه کنیم! ؛ ای دوستانی که در جبهه و پشت جبهه با شما زندگی کردم تنها پیامم در این برهه از زمان این است که بدانید اگر کوچکترین سستی در انجام وظیفه بنمائیم فردای قیامت نمی توانیم در مقابل پیامبر و ائمه علی الخصوص آقا امیرالمومنین سر بلند کنیم و ادعا نمائیم که ما شیعه شما بودیم، شیعه علی علیه السلام کسی است که پا جای پای او گذارد و آنچنان که او بود باشد و الا با حرف، آدم به بهشت نمی رود.

نکته دیگر این که، برادران! باید هوشیاریمان را حفظ کنیم، باید خط امام را دقیق بشناسیم و دقیقا در آن خط حرکت نمائیم. امام، اسلام مجسم است؛ امام نمونه ائمه است و خلاصه امام ، امام است. باید دوست را از دشمن، و مومن را از منافق تشخیص دهیم این نباشد که هر کسی بتواند هر حرفی را خواست در ذهن ما فرو کند، نه برادران، باید خط و خطوط را خوب بشناسیم و نکند به واسطه خواب خرگوشی کاری به سرمان بیاورند که با قصد قربت ، خط امام را مورد تهاجم قرار دهیم و دل امام را با رفتارمان به درد آوریم، ای عزیزان! این زمان را غنیمت شمارید و حال که نائب ولی عصر(عج) حضور دارد از اسلامش پیروی نمائید و کاری نکنیم که مورد غضب خدا قرار گیریم و خدا این نعمت را از ما بگیرد و دیگر تا قرن های متمادی رنگ اسلام را نبینیم.

ای برادران امروز اصلی ترین وظیفه ما حضور در جبهه های نبرد است، نه به عنوان یک وظیفه فرعی، فکر نکنم کسی بتواد خود را توجیه نماید، هر که اینگونه نماید به اسلام مدیون خواهد بود و فردا نمی تواند جواب شهدا را بدهد.

برادران من! ما در این جنگ اشخاص مقدسی را داده ایم، مجتبی رسول زاده ها را داده ایم، ما علی کاظمی ها، کاووسی فرها را داده ایم، ما این عزیزان به خاطر این دادیم که جمهوری اسلامی پا برجا باشد ما این عزیزان را به این خاطر دادیم که اسلام سر بلند شود پس بیایید محض رضای خدا کاری نکنیم که اگر فردا در مقابل این عزیزان قرار گرفتیم سر بلند باشیم و خدای ناکرده مجبور نشویم از خجالت سر به زیر افکنیم و بگوئیم که خون شما بازیچه دست ما بود، نه هرگز!، پناه بر خدا از این که چنین عرق شرمی در روز قیامت بر جبین ما نقش ببندد، بنابراین ای عزیزان عزت از آن اسلام است، فقط باید کمر همت را ببندیم و از دین، ناموس و مملکت و قرآنمان به هر نحوی دفاع نمائیم.

عرض دیگری با شما دوستان ندارم. انشاءالله وعده دیدارمان در کربلای حسینی و نماز جماعت به امامت امام عزیز.

حلالم کنید و اگر خطائی از من دیدید درگذرید.

والسلام – برادرتان مسعود احمدیان – 1/10/1365

یاعلی



سرباز گمنام ::: پنج شنبه 86/11/11::: ساعت 11:16 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 3
کل بازدید :24060
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<